Rezolvarea diminetilor de luni

     Buun, e luni. E chiar luni dimineata, frig afara si nu vrei decat sa stai in pat, sa dormi si sa-ti imaginezi ca e sambata.

     Partea proasta: e tot luni, orice ai face si oriunde te-ai ascunde.

     Partea buna: am gasit solutia! Motivul de bucurie intr-o zi de luni? Mai sunt doar patru zile pana vineri! Zau ca merita un zambet, iar langa zambet, merge si ceva muzica draguta. Sa punem sangele-n miscare si voia buna in actiune:

Cuantune – This Time

Lana Del Ray – Kinda Outta Luck

Lykke Li – Breaking it up

Foster  The People – Helena Beat

The Vaccines – Norgaard

Daca nici asta nu v-a mai inveselit, luati exemplu de la matele astea somnoroase:

Saptamana frumoasa!

Previous Post
Next Post
Leave a comment

8 Comments

  1. Azi am trecut si eu prin ipostaza de pisica somnoroasa. Foarte dragut postul tau! 🙂

    Reply
  2. Catalina Zaharia

     /  October 24, 2011

    ai avut companie, stai linistita. eu am inceput in forta ziua si apoi am aluncat usor spre starea matelor 🙂 parca vremea asta nu te indeamna decat la somn si leneveala

    Reply
  3. Cati

     /  October 24, 2011

    Cred că lunea este ziua care mă indispun cel mai uşor. Aş vrea să fiu ca mâţele astea din poză, să n-am nicio grijă!:(

    Reply
    • Catalina Zaharia

       /  October 24, 2011

      Cati, sa stii ca e grea si viata de pisica. ai de dormit, de mancat si trebuie sa-ti faci si blanita frumoasa, de cel putin 3 ori pe zi :))
      si te inteleg la partea cu zilele de luni, mie-mi ia mult sa ma urnesc din pat

      Reply
  4. Cati

     /  October 24, 2011

    “Ziua în care mă indispun”, scuze.:D

    Reply
  5. Cati

     /  October 24, 2011

    Nici măcar o cafea tare nu mă poate urni din pat.:D

    Reply
    • Catalina Zaharia

       /  October 24, 2011

      nu prea sunt fan cafea, dar exista cam 3 lucruri care ma pot da jos din pat dimineata, devreme: o alarma insistenta, motanul meu care vrea sa iasa afara si gandul ca trebuie sa plec in afara orasului. in rest, poate doar cutremur sa incendiu sa fie, Doamne fereste!

      Reply

Leave a Reply

