Tu… ?

…crezi in superstitii?

Eu nu prea stiu ce sa zic. Mai fac si eu trei pasi inapoi cand imi taie calea o mata neagra, mai arunc niste sare peste umar, dar cam atat. Pardon, cand eram mica aveam grija sa nu omor furnici. Stiam eu de la cineva ca daca le omori,  da Doamne Doamne ploaie si atunci se ducea de rapa joaca mea afara.

 

Mai e si ziua de marti. Aici nu m-am hotarat inca. Am patit-o de cateva ori cu niste zile de marti care nu m-au placut, fix de trei ori fiecare. Ba un ceas desteptator care nu suna, ba o pereche de pantaloni rupti,si-au cam facut de cap cu mine intr-o vreme. Acum am cazut la pace si ca sa fiu sigura ca n-au planuri partea a doua din razboi, azi gandesc pozitiv:

 

     Voi cum stati cu superstiitile?

Leave a comment

4 Comments

  1. Nici eu nu prea cred sau tin la chestiile astea, totusi cateva mi-au ramas in sistem de cand eram mica si mama imi baga in cap tot felul de lucruri. De aceea, zilele astea bat in lemn cand zic ceva de rau ca sa nu se implineasca, cand martea imi merge rau ma mai gandesc ca e de vina martea ca zi si nu eu sau altii, si nici eu nu calc pe furnici. Dar cred ca e mai mult ca sa nu omor o vietate, decat altceva 😛

    Reply
  2. Catalina Zaharia

     /  October 25, 2011

    o stiu si eu pe asta cu batutul in lemn, dar nu in masa 🙂 iar cu furnicile sunt la fel ca tine. eu mai salvez cate una de pe chiuveta din baie (n-am idee cum ajung acolo)

    Reply
  3. madalinapop

     /  October 25, 2011

    Eu nu am nicio treaba cu superstitiile. Insa am intalnit persoane, care atunci cand merg pe strada, daca se intampla sa inverseze locul cu partenerul de plimbare, se opresc si au grija sa isi recupereze pozitia initiala. :)) Zic ei ca aduce ghinion.
    Ce sa mai, treaba multa si cu superstitiile astea..

    Reply
  4. Catalina Zaharia

     /  October 25, 2011

    Mada, sunt foarte simpatici oamenii de genul asta. si foarte perseverenti. de cinci ori daca inverseaza pozitia, de cinci ori se opresc sa-si schimbe locul

    Reply

Leave a Reply

