Haios, dar cu copyright! – partea 2

V-ati trezit cu fata le cearsaf? Nu va place ceata de afara? Ati uitat ca e weekend?? Nu-i nimic, am un leac numai bun pentru voi. Garantez macar un zambet pe cap de cititor!

Da, tot cu ajutorul prieteniilor,  doar imi sunt eterna sursa de inspiratie si voie buna. Asa ca luati de cititi si zambiti, va rog dulce si frumos.

“Chiar daca-mi dai sa miros un lemn ars, tot nu cred c-o sa-mi convina daca dupa-mi zici ca mi-a ars casa.”

“Asadar si prin urmare, capra are cinci picioare!”

“Apa trece, pietrele se uda. Asa a aparut chiuveta.”

“O reglam din paine.” – despre o portie mica de mancare

“Are un metru si-un snitel!”

Pe voi ce expresii va fac sa zambiti?

Previous Post
Leave a comment

2 Comments

  1. papadia

     /  November 5, 2011

    cand scrii si despre noi? sau ti se pare ca nu ai destule povesti cu noi ?! :*:*

    Reply
    • Catalina Zaharia

       /  November 5, 2011

      daca nici despre noi nu sunt destule povesti.. :))
      chiar m-am gandit la replicile noastre haioase si nu mi-a fost cu putinta sa mi le aduc aminte. iau niste lecitina si poate, poate reusesc 😀

      Reply

Leave a Reply

