Invaaaazie!

Pazea, ca vin! Cum domne, ce? Kindle-urile!

Ca niciodata, azi am vazut la minunatii din astea, cat sa-mi ajunga mult si bine.  Mai ales de dimineata, in metrou, cand din vreo cincisprezece oameni cati erau pe langa mine, patru rasfoiau de zor carti virtuale. Sau electronice sau cum vreti voi sa le mai spuneti.

Nu-s eu cea care sa zica nu tehnologiei, dar, vazand ce-i in jurul meu, m-a apucat dorul de-o carte zdravana. Cu coperte groase si foi care se indoaie pe la colturi, in caz ca n-ai pe aproape semn de carte. Parca-i altceva cand dai pagina si-o auzi fosnind sau cand vezi ca ai trecut de jumatate. Sa nu mai zic de momentul in care vezi cat de de multe pagini ai citit, cat de putine au mai ramas si parca n-ai mai vrea sa se termine.

Nu conteaza ca-s grele sau ca-mi ocupa mult loc prin camera.  Cartile din hartie si carton tare au ceva mai mult farmec pentru mine.

Voi cum sunteti, cu cartea sau cu gadgetul?

Leave a comment

2 Comments

  1. Mie tot cartile clasice imi plac… pur si simplu e altceva decat pe suport informatic. Simti ca citesti, ca faci progrese cand dai pagina. Plus semnele de carte simpatice 🙂

    Reply
    • Catalina Zaharia

       /  November 11, 2011

      se pare ca amandoua suntem old school 😀 cu cat vad mai multe Kindle-uri prin jur, cu atat ma ambitionez mai tare sa umblu cu cartea-n geanta.
      si da, semnele de carte sunt simpatice, mai ales cand se joaca motanul cu ele 🙂

      Reply

Leave a Reply

