Prima data-n viata mea!

Da, pentru prima data-n viata mea, regret ca stau in Bucuresti! Acum ca am marturisit, sa va spun si de ce.

Pentru ca, umbland din floare-n floare prin blogosfera marca romaneasca, am ajuns la doua bloguri incantatoare. Prima data am dat peste  kittenhood, un blog tare simpatic, cu moda si pisici. Dupa un popas nu chiar scurt, am aterizat frumusel la Happy Decor Boutique, caci de aici mi se trag mie regretele cu Bucurestiul.

De ce-mi regret eu iubirea de 20 ani cu-n oras batranel, dar inca fermecator? Pentru ca-n Cluj, la mare, foarte mare departe de casa, e un magazinas in care as intra cu inima draga, dar din care n-as mai iesi vreodata. V-ati prins, e Happy Decor Boutique! Adica o bucurie pentru ochi si orice suflet cu dragoste pentru frumos.

Accesorii cu dichis, obiecte decorative cu care sa dormi in brate de frumoase ce sunt, colaje numai bune de agatat pe cel mai de pret perete din casa.. si multe altele. Toate-ntr-un butic ferchezuit, parca scapat dintr-o povestioara moderna.

Ca sa va bucurati ochii cu si mai multe minunatii, intrati pe blogul lor.

Bun. Acum cine vine pana la Cluj?

Previous Post
Next Post
Leave a comment

3 Comments

  1. Si mie imi place f tare magazinul asta 🙂 merita un drum pana la Cluj. In Bucuresti am gasit ceva asemanator la Zuza Handmade (http://www.zuzahandmade.ro/)

    Reply
    • Catalina Zaharia

       /  November 11, 2011

      merita si mai mult de-un singur drum 🙂 mersi de sugestie, nu stiam de el. pare foarte simpatic si cu destul de multe lucrusoare frumoase 🙂

      Reply
  1. Room of the week: Bucatarie country cu accente colorate « room@therapy

Leave a Reply

