Stii dupa ce se cunoaste ziua buna?

Dupa micul dejun! Da, da, da! Ceva bun si savuros dis-de-dimineata, ca sa avem forte proaspete toata ziua si un zambet cat mai larg.

O cana aburinda ce ceai, paine prajita calduta cu unt si miere sau iaurt cu cereale si fructe uscate, poate niste oua delicioase si pot sa mai continui mult si bine. V-am facut pofta, asa-i?

Recunosc ca nu-mi reuseste nici mie mereu, din lipsa autotputernicului timp si din cauza lenei de dimineata, dar macar din cand in cand imi rezerv mai mult de 5 min pentru masa de dimineata.

Iar daca va sta gandul la un rasfat adevarat, am solutia perfecta pentru voi: desert la micul dejun! O placinta aromataย  de dovleac cu nuca si scortisoara sau niste dovleac copt, cremos si dulce ca sa profitam cat mai mult de toamna. Pun pariu ca acum abia asteptati dimineata de maine!

Voi cum va rasfatati la prima ora din zi?

Previous Post
Leave a comment

6 Comments

  1. Chiar de dimineata am avut un mic dejun delicios: smochine, mure, banane si biscuiti de ovaz… Yummy si sanatos!

    Reply
    • Catalina Zaharia

       /  November 13, 2011

      mmm bun, bun, bun ๐Ÿ˜€ n-am mai papat de mult mure mure. unde le-ai gasit?
      eu m-am delectat cu niste oua cu bacon, grapefruit si ceai azi, un mic rasfat de duminica. dar maine dimineata trec si eu la mai multe fruct, cu cereale si iaurt. sa incep saptamana cu bine ๐Ÿ™‚

      Reply
  2. Am acasa un compartiment din congelator plin cu mure:)) Iar acum m-ai facut sa vreau ou ochi cu bacon prajit in cifla proaspata si cu un ceai … D-abia astept sa vina maine dimineata:)) Sa ai o saptamana plina cu lucruri bune la micul dejun! ๐Ÿ™‚

    Reply
    • Catalina Zaharia

       /  November 14, 2011

      provizii ๐Ÿ˜€ eu mai iau cateodata de la supermarket mure congelate pentru prajituri, dar credeam ca ai gasit pe undeva mure proaspete. mersi mult de urare, si tu sa papi doar chestii delicioase si sanatoase ๐Ÿ™‚

      Reply
  3. madalinapop

     /  November 16, 2011

    Ar trebui sa pui semn de avertizare la posturile astea apetisante, sa nu le citim decat inainte de ora 16. Ce-mi faci, Cฤƒtฤƒlina! :))

    Reply
    • Catalina Zaharia

       /  November 17, 2011

      Mada, am bagat la capatana ๐Ÿ˜€ de acum inainte, voi pune o bulina rosie la fiecare articol cu bunatati. sa stie tot poporul ca sunt trebuie citit doar pana in ora 16:00 :))

      Reply

Leave a Reply

