Leacuri babesti si Brahms?

Zau asa, care stie niste leacuri babesti  numai bune de alungat raceala? Pardon, nu raceala, ci o raceala incapatanata si perseverenta cu care ma bat parte-n parte de cateva zile bune. Stiti vreo doctorie care s-o goneasca de langa mine?

Eu am incercat de toate pentru toti pana acum. Am inghitit medicamente cat sa-mi poti pune, fara grija,  eticheta cu “farmacie” pe frunte. Am baut ceaiuri cat pentru toata iarna, am mancat rodii, mandarine, portocale, grepfrut si orice alte fructe cu vitamina C. Dar raceala rezista si rezista, ca ferestra din reclame!

Singurul lucru bun din toata nebunia e ca, de cand cu raceala, am avut un chef nebun sa acult putina muzica mai.. culta. Asa ca impart cu voi niste fragmente care mi-au incantat urechile in ultimul timp.

 

 

 

Voi stiti vreun leac pentru raceli incapanate?

Previous Post
Next Post
Leave a comment

6 Comments

  1. Si pe mine m-a luat gripa acum cateva saptamani. Iti recomand pe langa orice alt leac babesc sau medicament, sa iei tinctura de propolis cu 1 lingurita de miere de 3 ori pe zi. E buna si pentru tuse, si gat si imunizare. Eu am mai luat un kit de la Fares pentru raceala si gripa care are ceai, tinctura de pus in ceai si inhalant. Sunt bune, mie mi-au scazut febra. Sanatate multa!

    Reply
    • Catalina Zaharia

       /  November 22, 2011

      multumesc mult de sfaturi 🙂 habar n-aveam de kitul minune 🙂

      Reply
  2. Incearca putin ceai de ghimbir dimineata si seara…

    Reply
  3. ce-ai mancat, ba, dupa portocale?! :))))

    Reply
    • Catalina Zaharia

       /  November 22, 2011

      of :)) o greseala fac si normal ca esti primul care se amuza pe seama mea :))

      Reply

Leave a Reply

