Atentie, provoaca pofta!

Pentru ca i-am promis unei prietene, toate articolele cu potential de lasat gura apa vin cu atentionare. A nu se citi seara!

Acum ca mi-am tinut promisiunea, sa trecem la partea delicioasa. E in mod oficial weekend si pentru cei care n-au avut noroc sa-l inceapa de joi, asa ca sa fie rasfat! Un mic dejun tarziu si plin cu bunatati, asta da mod de a incepe bine ziua.

Si am cateva recomandari care sa va lase gura apa, ca imaginea de mai sus. Daca va fac cu ochiul scones-urile astea aratoase, gasiti reteta pe zee-food, in engleza ce-i drept. Retete bune de scones, in romana, gasiti si pe site-ul Laurei Adamache sau pe e-cuisine.

Daca aveti pofta de altceva, poate niste friganele ca la mama acasa v-ar face dimineata mai frumoasa. Paine data prin lapte si ou batut, apoi prajita in tigaie si servita calda cu putin zahar. Nu tipa a sanatate, dar sunt tare bune.

V-ati hotarat cu ce va rasfatati in dimineata asta?

Previous Post
Leave a comment

2 Comments

  1. m-am hotarat ca te urasc pentru ca ma urasti. :)))

    Reply

Leave a Reply

