Sa fie concurs! Sa fie fursecuri!

Sa fie, sa fie! Mai ales pentru cei care n-au avut noroc la primul concurs. De data asta, va ademenesc cu niste fursecuri cu scortisoara, dulci si aromate. De vreti sa va convingeti ca merita sa va puneti mintea la treaba pentru ele, poftiti reteta. Dar va avertizez, au sa va lase gura apa!

Si-acum, sa trecem la concurs!ย  Tot cu ghicit, dar de data o sa va intreceti in a indentifica un oras. Eu vin cu poza, voi va dati cu parerea, iar primul care-si da seama primeste frusecurile.ย  Va mai spun si ca-i din Romania orasul, sa nu cautati pe toata harta lumii. Destul de simpu, nu?

Sa vedem cine vrea fursecurile!

PS: in caz ca sunteti curiosi de briosele primului concurs, aruncati un ochi aici.

Leave a comment

19 Comments

  1. Sibiu ศ™i casele lui cu ochi?

    Reply
  2. papadia

     /  December 4, 2011

    sighisoara

    Reply
  3. Catalin

     /  December 4, 2011

    Rucar Bran

    Reply
  4. Sฤƒ fie Mediaศ™ atunci?

    Reply
  5. Gata, am vฤƒzut ศ™i eu. M/am decis sฤƒ merg oriunde sunt case cu ochi!

    Reply
    • Catalina Zaharia

       /  December 4, 2011

      cam toate orasele care s-au zis pe aici sunt tare frumoase si merita vizitate. sa le trecem pe lista si apoi sa ne apucam de bifat ๐Ÿ™‚

      Reply
  6. FFFFFFUUUUUUuuuuuu… voiam sa zic Sighisoara, da’ sunt cu netu’ mobil, pe tren. Digi Net Mobil, FTW ๐Ÿ˜

    Reply
  7. I. HATE. YOU. >:P

    Reply
    • Catalina Zaharia

       /  December 4, 2011

      n-ai noroc si cu asta basta :)) dar ce, ti-era pofta de fursecuri? ๐Ÿ™‚

      Reply
      • nu, deloc! voiam sa le castig ca sa le arunc pe geam, pentru pisici, caini, porumbei si alte vietuitoare pe care le pretuiesc mai mult decat propria-mi persoana. :-B

    • Catalina Zaharia

       /  December 4, 2011

      nu stiam ca esti un asa mare iubitor de animale ๐Ÿ™‚ am facut-o si-o rima :))

      Reply
      • usor, Eminescule, sa nu te ranesti. :))) poate-ti mai deplasezi posteriorul pe la facultate, sa vedem daca-ti mai ies rime si-atunci. :-B

    • Catalina Zaharia

       /  December 4, 2011

      n-am pretentii de artist, nici macar in domeniul culinar ๐Ÿ™‚ am sa vin miercuri si vineri, vedem ce rime-mi ies la optional :))

      Reply
  8. Sorel

     /  December 4, 2011

    astia stiu pe unde ai umblat , nu mai pune poze de genu;)

    Reply

Leave a Reply

