Timp liber?

Eu cam duc lipsa de asa ceva. Sa reformulez: eu cam duc lipsa de timp in general.

Nu stiu pe unde se ascunde si cum se scurge asa repede nazdravanul, dar acum e dimineata si peste doua minute e miezul noptii. Tare-as vrea sa nu se mai grabeasca atat, sa pot tine si eu pasul. Sa pot si eu sa dorm.

De ieri nu-mi sta decat la patul meu cel moale, dar sa stiti ca nu-s pretentioasa. Dati-mi orice pat, eu n-am sa-l refuz. Doar sa-mi lasati si-o portie de timp pe una din perne, sa ma pot bucura cu adevarat de pat.

Ca sa fie somnul usor si visele frumoase, ar merge putina muzica.

 

 

Acum, gata cu dormitatul in plina zi! Cam trebuie sa ne intoarcem la ale noastre, chiar de gandul ne ramane la odihna si cate-un vis dulce.

Voi ce ati face cu cateva ore-n plus pe zi?

Leave a comment

Leave a Reply

